2008. június 14., szombat


Talán mégis űrhajós leszek!!! Bár nem vagyok matematikus, mérnök vagy biológus, de talán még fizikus lehetek:) Gimibe is 4-es voltam:D Pilóta nem leszek, azt lepasszolom Verusnak mert még hiányzik az 1000 óra repülés sugárhajtású repülőn:( Nos akkor vérnyomás rendben, magasság simán( Gagarin 157cm). Kedvenc tantárgyam lenne az orbitális dinamika azt már most tudom és asszem 75 métert is még letudnék úszni időkorlát nélkül, bár erőnlétem nem a legjobb:) Jó jó attól függ mibe kell az erő:D DE viszont a súlytalansági gyakorlatokat tutira élvezném!!!!!!!!!!!!(Egyik kedves barátomat idézném mint leginkább várható hozzászólást"ok,de a vécézés lehet a legjobb,,-hát ömm!!!)Huhúúúú na meg persze a szimulátor  ohh yeah. Talán semmi se jobb a repülésnél.... Ahhh remélem lassan kiépül a szálloda hálózat a Marson és akkor már turizmusos közgazdászok is repülhetnek!!!! 

És végül egy nagy:
Circling the earth in the orbital spaceship I marvelled at the beauty of our planet. "People of the word! Let ur safeguard and enchance this beauty-not destroy it!"
                                                                                                                                              Yuri Gagarin


Ha bármilyen kérdésetek van:)...: Astronaut Office/CB NASA Johnson Spencer Center Houston, TX 77058 U.S.A.

2 megjegyzés:

Csajok írta...

hátöö sajnos én sem lehetk pilóta, a szemüvegességem miatt...erre kárhoztattam :(
de majd ugye felviszel az űrbeeeeee? xD

Csajok írta...

Ahh EZ a YuriBaby tök cuki:)