2008. június 21., szombat

anekdotácska patrustól/ról, meg különben is jó a vizsgaidőszak, újralátni meg jó lenne...

hát hello. gondoltam írok már én is egyet.
fél perccel ezelőtt az én drága keresztfiam megosztotta velem legfrissebb élményeit. megmondom őszintén, ritkán értem, hogy mit beszél, mivel kicsit hiányos a betűkészlete, viszont -t, -o, -d, -a, -i, -j betűkkel tele van. tán túlságosan is.. sebaj, annyit leszűrtem belőle, hogy valami szaloncukros sztori volt, azt is csak azért mert egy szaloncukor papír volt a kezében, néha meg a szájában.. tünemény a kiccsávó :) meg jó előadó. hatalmas átéléssel tudja megmutatni, ahogy az anyja sikítozott epilálás közben :D ... hát ő az: "én pattus vadot"

na ja annak meg tök jó aki nyarazhat végre. én még keményen vizsgaidőszakozok.. gr... sebaj. szeretjük a sejtbiológiát és a biofizikát. rendkívül érdekes tárgyak, amit örömmel tanul az ember.. :S

Jóvan lányok. még jelentkezem. Hétfőn gyertek! :P :)
anta

Nincsenek megjegyzések: