2008. június 22., vasárnap

Művelődés

Hát igen a múzeumok éjszakája....ez megint egy olyan dolog amit igazán csak az élvezhet aki pesti:( Gondoltam én is ellátogatok tegnap este pár múzeumba, de nagyot kellett csalódnom! Sajnos vidéken kevesebb a múzeum, de az még nem is lenne akkora baj ha nem lettek volna zárva a tegnapi nap folyamán. JÓ persze aki múzeumba akar menni az bármikor mehet, de nyilván ilyenkor azért többen mennek, mert érdekes, mert este van és valahogy ez izgibb, más.   Tehát erre vidéken az a kevés múzeum is zárva volt amire számítottam köztük a Festetics kastély és a hozzá tartozó múzeum is ami különösen nagy csalódás volt. És nem csak nekem! Több család is várakozott kitartóan a bejáratnál hátha bebocsátást nyer, de végül fejszegetten álltunk tovább.... Azért szerencsére egy múzeum mégis nyitva volt, ez pedig a Balaton múzeum! Rengetegen voltak, ennek nagyon örültem. Remek volt, még zsíroskennyérrel is kínáltak bennünket:) Erre tényleg nem gondoltam volna:D!!!! Maga a múzeum szép, a Balaton élővilágáról és környezetéről kiállított tárgyak pedig  nagyon érdekesek voltak, különösen tetszett, hogy a gyerekekre is gondoltak és játékos feladatokkal színesítették azokat a kiállításokat amely az ő figyelmüket még nem tudta igazán lekötni. Részletesebben most nem írnék már a múzeumról, lényeg az, hogy igazán buli volt csajok. AKi nem tudott menni jövőre mindenképp tegye meg!

2 megjegyzés:

sors írta...

Nem tudom, h ki írta a bejegyzést, csak gondoltam elmondok valamit.
végre nem csak én érzek így a Balaton Múzeummal kapcsolatban. ott voltam kisgyerek. nagymamám teremőr volt, és ott töltöttem sok délutánt kisiskolás koromban:D

Csajok írta...

én írtam Zümm:) Néha jólenne ha alá is írnám:)