2008. június 14., szombat

Elhanyagolt asszonyok, figyelem!

Túl sokat vonatoztam mostanság...és tulajdonképpen szeretnem kéne a vonatutat, mert illik a személyiségemhez, de mégsem szeretem...a tegnap előtti vonatút…egyedül abban a herót fülkében…amibe kiraknak kettő virágos képet, hogy ettől talán családiasabb lesz…de a fülke maga és a képek által sugallt idill ellentéte tulajdonképpen a hányásig fokozza a herótságot…és a hányásban, mint tudjuk, mindig van répa is…na, ettől aztán végképp nem lesz kellemesebb a fülke :S
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az utcán menet kiszúrtam magamnak egy fára szögelt hirdetést. Rögtön le is téptem, és most jól meg is osztom veletek (kicsit olyan legalja.hu feelingje van :D):
"Elhanyagolt asszonyok jelentkezését várom! korhatár: 18-50-év igérem énvelem a csúcsra ér. jelentkezni lehett: 06/30..."

Hmm...ha valamelyikőtöknek felkeltette volna az érdeklődését, akkor forduljon hozzám bizalommal, és megadom a teljes számot!
:p

(veru)

1 megjegyzés:

Csajok írta...

Hát Verus:) Hányni már nem lenne újdonság nekem :)inkább az ha képek is lennének ott ,nem csak a keretek:D Zümm