2010. január 12., kedd

AZAGYAMATELDOBOM

Kész. Most totál kiakadtam. Őgy néztek rám a munkatársaim, mint egy gyerekgyilkosra. 1 éve vannak együtt a pasijaikkal, és már komplett esküvői tervek vannak a fejükben. Én meg szóvátettem, hogy még meg sem lettek kérve, csak 1 éve vannal együtt. Erre lecsesztek, hogy ha majd valaki az én szívemet is megdobogtatja, akkor én sem tudok majd másról álmodozni, csak az esküvőről. Mert ők sem gondolták, hogy ez valaha előfordul velük, de most csak a husikájukra tudnak gondolni, és ááá...a nagy szerelem...esküvő...lila köd...husika...édesem...ez a dal fog szólni ekkor meg ekkor...anyós jelölt...após jelölt...ha lány lesz...ha fiú lesz...KÖNYÖRGÖM!!!! 20-22 évesekÁÁÁÁÁ...

Update:
Ez hihetetlen. Kis Heidim(munkatársnőm)...apja le akar mondani egy t-mobil előfizetést. Hova menjen? Árkádi T-pont, vagy az itten? Én nem értettem, mire van ennyire rápörögve a csaj. Ezek megint leoltottak, hogy miért ne örülhetne, hogy az apja hozzá jön lemondani a szolgáltatást. Dehát nem hozzá jön, hanem a T-pontba. Neki ahhoz semmi köze. Mi csak hangyák vagyunk. A lényeg, az, hogy megint én vagyok a hülye, hogy nem pörgök, meg hülyölök meg attól, hogy a T-home-nál dolgozom. Tele van a FAXOM velük.

1 megjegyzés:

Szendzsi írta...

Huhh, nagyon meg tudlak érteni :D Én is gyűlölöm az ilyeneket, akik 20 évesen már tudják, mi lesz a gyerekeik neve, meg már kinézték az újságból a menyasszonyi ruhájukat... Pedig nekem aztán megdobogtatták a szívem és meg is kérték a kezem, de vagyok annyira realista, hogy több év távlatában gondolkodom :P