2010. január 21., csütörtök

AZAGYAMATELDOBOM 3

Elkaptak pár füvest a koliban. Munkatársnőim megint hülyék.

Sajnálom, hogy nem drogosoztam le az acélbetkóst, de én nem feltételezem eredendően mindenkiről, hogy füves.

Ő kikárte magának, hogy nem drogosoztam le: - Egy füvessel éltem együtt 1 évig, sokszor próbáltam én is, és láttam életeket tönkremenni ebbe. Sajnálom, hogy nem feltételezted rólam.
Ez a HŰŰ B@zdmeg kategória.

Mindazt azután, hogy ő mondta, hogy szívott már, és hányt tőle. Én meg max 3 alkalomra gondoltam, hogy szívott. Erre ki lettem oktatva. KÉSZ!!!!!!!!!

Idegel a facebook-kel, mert nem tud angolul, és megmagyarázza, hogy nem azért hányt a fűtől mert erősvolt, de másik indokot nem tud rá adni, de biztos nem azért amit én mondtam. Nekem óráim voltam ebben a témakörben, 14 éves korom óta, de biztos nem ez a biológiai oka.KÉSZ!!!!!

Másik. HEIDI megkérdezte, miért csinálják az emberek Én elmeséltem neki a történetet a drogos csávóról és a matektanárról. Tanárnéni megkérdezi, miért csinálja. Csávó Visszakérdez, hogy volt-e már orgazmusa a nőnek. Nő mondja igen. Csávó: -NA! Ez 500szor jobb.

Most már negyed órája azt akarja nekem bebizonyítani az acélbetkós, hogy akkor elég szegényes lehetett a csávó szexuális élete. Én meg mondtam, hogy egy adag heroin, több százszor több hormont szabadít fel a szervezetben, mint bármilyen orgazmus. De én már nem magyarázok nekik semmit. Hánnyanak, dugjanak, és utálják az életet. Én feladtam. Csak a kötelező csevegésre próbálok ma szorítkozni. Pláne hoogy, este Balázsék nyitókoncertje volt...

Nincsenek megjegyzések: