2010. január 18., hétfő

AZAGYAMATELDOBOM 2

Én nem értem, hogy egyes embereknek, miért a hideg jelenti a friss levegő meglétét egy szobában.


Aggódnak értem a munkatársaim. Merészeltem feltelepíteni a munkagépemre egy google chrome-ot a sz@r-fos explorer helyett. Szerintük le fognak miatta cseszni. Szerintük mindenért lecsesznek, ha önálló gondolatod van. Csak a különbség köztük és köztem, hogy én meg tudodm magyarázni, mit, miért csinálok. És a kutyát nem érdekli, hogy mi van a gépen, amíg nem játék, vagy csevegő alkalmazás, és nem azzal foglalkozom munka helyett.
A Chrome-ra szükségem van a munkámhoz. Gyorsabb mint az explorer, még a mizzilánál is gyorsabb.

Update:
Lecsekkolták a főnökök a gépemet:D Meg lettem dícsérve:D Mondtam hogy így sokkal gyorsabb az egyik országos rendszer, és mindekettő bólogatott, hogy igen, ez így igaz:D
Menő vagyok, vagy nem vagyok menő:D:D

3 megjegyzés:

Chuby írta...

Pafff... Éppen most olvastam, hogy az IE komoly veszélyt jelent az exploitok miatt. Na meg qrva lassú. De a cégek (és iskolák is) úgy gondolják, hogy ami pénzbe kerül, az minőségi és megbízható. Elsősorban firefoxot használok, de ha vmi gyorsan kell, akkor chrome. A tanárok azt mondják, hogy elfogadnak bármit, ha alá tudom támasztani érvekkel. A te esetedben nem biztos, hogy hatna rájuk a józan ész. Előző posztodból kiindulva nem szeretnék ott dolgozni... vagy igen, és akkor szekálnám őket :D ki az erősebb? :p

sors írta...

Csak a kolléganők rinyálnak semmi extrém. Már a főnökök is látták. Megdícsértek, hpgy javítom a munkatempót:D Nagy poén volt:D

Szendzsi írta...

Jó vagy nagyon :D

Egyébként nem jársz majd valamikor Budapest környékén? :) NX-szel mindig emlegetjük, hogy milyen jó lenne inni veled egyet :D Ha minden jól megy, és nem kell pótvizsgáznom semmiből, akkor a héten befejezem a vizsgaidőszakom :)