2009. április 25., szombat

PEN

Pen = érzelem túltengés

Annyira vágyom arra, h engem is szeressenek. Ebben az évben senki sincs itt, akinek elüvölthetném ezt.( Anna, Viki)

Mindig én maradok a nem túl szép, de fejben jó kategória. Tudom, valakinek ilyennek is kell lennie. De akkor is. Miért pont én? Persze mindig rájövök a válaszra, ahogy kimondom a kérdést. Mer nem vagyok cica-mica, nem mászok rá senkire, mert úgy gondolom,h jó pasi. Tom Parisre sem másznék rá soha:D Nem a jó pasiság a lényeg, hanem a belső értékek. Persze, h az ember szeme olyanokon akad meg, akik szerinte a jó pasik, de az még nem minden. PL: Jó pasi és az egyetlen dolog amit tud, a magazinokból van kiszedve. Vagy: Jó pasi, és a csókolózás nála kimerül abban, h a nyelve pörög mit a propeller.

Igazából most már fogalmam sincs mit akartam írni. Csak nekiálltam valaminek, és ez lett belőle. SZerintem tele elírásokkal, és helyesírási hibákkal, mert nem igazán tudok most gépelni. Akkor lesz az igazi, ha mejd egy ilyet úgy kezdhetek, hogy:

Sors Viki hadnagy személyen naplója, csillagidő... :D

Akkor nem lesz gond a helyesírásra, gépelésre, csak felmondom. De addig még sokat kell várni:D Majd a holnapok kiderítik mennyit:D

Holnap a PEN zárónapja lesz:D Kibulizom magam a következő fesztiválig, vagy egy életre:D

Mindejót Világ, mindejót párjukkal öllekező, minden jót nem egyedül alvók, minden jót mindenkinek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljesen egyetértek Veled. Mármint hogy a belső értékek fontosabbak. :) Én is pont így gondolom.