2010. december 14., kedd

Dilemma

Néha szeretnék olyan ember lenni, aki nem fogja fel a világot maga körül. Aki csak magára figyel, és nem foglalkoztatják olyan dolgok, amik nem közvetlenül vele történnek, vagy kihatnak az életére.

Szeretném, ha az érzelmi intelligenciám tényleg egyenló lenne a 0-val. Szeretnék nem törődni emerekkel. Szeretnék önző lenni, a szó legszorosabb értelmében.

Szeretnék tudatlan lenni. Szeretnék nem tudni olyan dolgokat, amik más életét romokba dönthetik, viszont, ha nem mondom el neki, megkímélem az így is sérült, leterhelt lelkét. De megtartani is nehéz.

Oroszlán a csillagjegyem. E szerint szeretek kitűnni a tömegből, bármi áron. Nem tagadom, hogy nem szeretk a figyelem középpontjában lenni, de azokért akik közel állnak hozzám, gondolkodás nélkül lemondok róla. Sőt. Rájuk terelem a figyelmet :-D

Halak az aszcendensem. Ebből fakad a törődés, az önfeláldozás. Mennyire vicces már egy oroszlán halak aszcendenssel :D

Erős szeélyiség vagyok. Óriási az igazságérzetem. Megvédem azokat, akiket szeretek. Bármi áron. Tudom közhelyes, de így van.

Törődök velük, még akkor is, ha emberemlékezet óta nem beszéltem velük.

Szeretnék önző, bunkó, vadbarom, buta liba lenni, akinek az egyetlen célja a skalpvadászat és a magamutogatás. DE NEM TUDOK. MIÉRT? TÉNYLEG NAGYON SZERETNÉK. EGYSZRŰBB LENNE MINDEN. MINDEN. SOKKAL.

De vizsgaidőszak után elmondhatom a titkot. Addik kitartok. Mestere vagyok a nem láttam, nem hallottam, nem beszélek trükknek. Bizonyítottam párszor. Tudom, hogya titkommal meg fogom bántani azt, aki érintett benne. Valószínüleg nem azzal, hogy tudom, hanme azzal,hogy később mondom el, de remélem megérti, miért. Most a legfontosabb, hogy tanuljon, nem az, hogy ilyeneken agyaljon. Szorgalmi isőszakban elmondom neki.

A FÉRFIAK EGYES HALMAZA NEM ÉRDEMLI MEG A NŐK TÚLNYOMO TÖBBSÉGÉT.


1 megjegyzés:

Szendzsi írta...

Mindez annyira igaz... És ironikus, hogy pont ma olvastam, mert most pontosan így érzem magam én is, szeretnék buta, de boldog lenni.